måndag 13 april 2009

Detta har hänt:

Det går framåt. Nu har jag snart två sidor skrivna på steampunknovellen, och jag är ganska nöjd med dem. Det känns som om det är något på gång, det känns som om det kan bli bra.

När jag kollade förbi min blogg tidigare blev jag glad, ty jag såg att Ashi fick skrivit sitt inlägg. Det blev ett bra inlägg. Jag är nöjd. Härnäst - imorgon - kommer ett inlägg av Iris. Dock inte om inspiration, utan om något helt annat.

Jag lyckades idag söka ytterligare några kurser till hösten, ifall att jag inte kommer in i Borås. Det jag nu sökt är:
-Psykologi
-Filosofi
-Arkeologi
-Litteraturvetenskap
Det ni!

Nu ska jag återgå till skrivandet.

4 kommentarer:

Tess sa...

Du sökte också arkeologi! Nu är vi tre som sökt det^^

GunBlade sa...

Tess: Det gjorde jag, dock i femte hand tror jag.
Oh, vilka då?

Tiina sa...

Arkeologi är helt klart godkänt ;-), sa arkeologen.

Men det ser ut att vara roliga kurser allihopa och jag håller tummarna för att du kommer in på bibliotekarie-programmet

Alex sa...

Gott! Allihopa låter som kul kurser, speciellt filosofi. Hade varit sjukt kul om du kom in där! Häng ikväll kanske? Nu ska jag studera kongo.