fredag 24 april 2009

Planer

Jag känner att, efter jag skrev klart novellen, helt plötsligt tog slut med skrivandet. Det tycker jag inte om. Arbetet med romanen har helt stannat upp och jag får bara nya idéer till fortsättningshistorier till Förlorade Minnen. Tror dock att det har mycket med sjukan att göra. Det är väl inte det bästa tillståndet att skriva i, kan jag tänka mig.

Nu ska jag snart åter läras upp för att jobba för Pocketgrossisten. Den här gången blir det en längre period, nämligen hela fyra veckor. Förra året var det bara två. Nu presenteras mina planer för sommaren:
Juni - Bo hos Macke i Göteborg, läsa Kreativt skrivande på distans och naturkatastrofer på GU.
Juli - Jobba för pocketgrossisten.
(början av) Augusti - Leka med folk i värmland.
September - Förhoppningsvis flytta till Borås för att läsa högskola.

För övrigt hatar jag mitt ordbehandlingsprogram som vill särskriva allt. Seriöst, vilken inkompetent idiot programmerade skiten?

1 kommentar:

Tess sa...

Är det open office du har? Det vill alltid särskriva för mig -__-