tisdag 21 april 2009

16:59

I väntan på kaffet. Tröttheten ligger som ett täcke över mig, avskärmar mig från allt annat. Min hals är hes och ögonen svider. För många sömnlösa timmar i natt, den saken är klar. Att novellen är färdigskriven känns bra. Det lilla folk har sagt om den hittills verkar positivt. Det gör mig glad.
Metallicas The Black Album, det var längesedan jag lyssnade på det nu. Det är en bra platta.
The Wind-up Bird Chronicle är snart utläst, har väl runt hundra sidor kvar eller så, förhoppningsvis räcker den tills jag kommer hem på torsdag. Vill inte behöva köpa något nytt bara för att jag läser lite för fort under en tid.
Beställde Att Skriva av Stephen King förut, 70 kronor, det är inte så farligt. Verkar vara fri frakt också. Ser fram mot det.
Måste planera inför morgondagens spelmöte också. Jag kommer inte ihåg var vi avslutade....

Inga kommentarer: