tisdag 28 april 2009

Läsuppdatering

Idag läste jag ut Murakami Harukis The wind-up bird chronicle. Det var en bra bok, en lång bok, en tung bok. Det tog tid att läsa den, längre tid än väntat, det måste jag erkänna. Men den var riktigt, riktigt bra.
Tidigare idag, nr jag vek tvätt och tittade på Stargate Atlantis (or whatever) kom posten. Han tutade och ringde på dörren. Han kom med paket. Bland dessa paket var ett paket till mig. Från Bokus. Jag blev glad när jag öppnade det och såg att det var Att Skriva av Stephen King. Jag gillar Stephen King, speciellt hans förord. Är det fler än jag som faktiskt läser förord och finner stort nöje i dem? Eller är jag bara konstig? Jag ser nästan mer fram mot att läsa förorden än själva boken nu för tiden. Och jag har insett vilken skillnad det är på bra och dåliga förord, gosh, snacka om att vissa är bättre på det än andra.
Nåja, var var jag?
Jag tror inte det var så mycket mer... Nästa avsnitt om Göran lär dyka upp snart, jag blev djävligt pepp på att skriva om honom efter gårdagens avsnitt. Det känns bra.
Over and out.

Och just det! Bli medlemmar på boktipset.se! Det är en bra sida.
Och läs Förlorade Minnen!

Inga kommentarer: