torsdag 19 mars 2009

Telefonsamtal

"Hej, det är Jesper."
"Nej, men tja! Hur står det till?"
"Eh... Jo, det är fint. Hur är det själv?"
"Jo fan, det är hur bra som helst."
"Ja men vad bra."
"Eller hur?"
"Ursäkta att jag frågar, men vem är du?"
"Tomas."
"Tomas?"
"Tomas."
"Jag känner ingen Tomas."
"Och jag känner ingen Jasper."
"Jesper."
"Jesper. Kände bara för att snacka lite."
"Jahaja."
"Ja, visst är det trevligt, att bara få prata lite. Så, säg mig. Är det något speciellt du skulle vilja berätta om?"
"Alltså... Jag vet inte om jag har tid med det här, det är så att ja-"
"Inte vara blyg nu. Du kan prata med mig."
"..."
*klick*

gästbok och besöksräknare

3 kommentarer:

Kath sa...

haha. alltså, det här var det skummaste men ack det mest underhållande på länge.

GunBlade sa...

Kath: Underbart! Underhållning är trevligt, och fortsättning följer. Var så säker.

Anonym sa...

haha du är ett geni och få mig och skratta när jag inte har gjort de på hela dagen, ännu en dag förgylld av dina konstiga men så roliga (iallafall vissa) blogginlägg. tack coff