torsdag 12 mars 2009

Morgon

På bordet ligger en att-göralapp. Den grusade mina planer för dagen ganska hårt. Jag fick helt plötsligt väldigt lite tid kvar känns det som. Lappen ligger på gårdagens Bohusläningen, och bredvid den ligger The wind-up bird chronicle. Jag plockar fram rostbröd, smör, gurka och leverpastej och tittar snabbt ut genom fönstret. Jag ser vita snöflingor sakta falla ner mot marken.
Nejnejnejnejnej.... Inte mer snö nu, jag orkar inte. Låt det bli varmt, låt det bli vår, låt oss överösas av pollen tills vi varken kan andas eller hålla ögonen öppna. Men snälla, inte mer snö...


gästbok och besöksräknare

2 kommentarer:

Markus Andersson sa...

Agreed, snö är åt helvete. Snöar här också, det e skit med allt helt enkelt (utom att jag klarade alla mina tentor).

Har du tid över efter din "att göra lista" hade det vart kul o läsa fortsättningen på Trail of Cthulhu äventyret. ;)

Anonym sa...

haha här kom det ca 10 cm meter snö i tisdags, när det känndes som vår på måndagen :( men nu håller den på att smälta igen fast fortfarande "hej mitt vinterland nu är jag här :D" inte roligt alls snön kunde ha kommit för typ 3 månadersen.. *morrr*