torsdag 26 mars 2009

Ny header

Jahaja, vad trevligt. Då har man en ny header. Det ser fint ut, tycker jag. Jag vill tacka folk. Tess, du blir tackad, utan dig hade jag aldrig kommit på denna idén, kanske för att det helt enkelt var du som gav den till mig. Sedan vill jag inte tacka några andra. Så det så.

Idag har jag och far betalat tyda.se, 99 riksdaler, för att de har bestämt sig att man bara får göra 30 översättningar per vecka om man inte betalar. Lite elakt tycker jag, men jag är ju beroende av skiten! Och 99 spänn för ett år är ju inte så farligt för nätets bästa ordbok mellan svenska och engelska, eller hur? Speciellt inte när farsan betalar.

gästbok och besöksräknare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev grymt! :D Häftigt med den vita bakgrunden också! Well, slutligen; mycket bra jobbat må jag säga.

Tiina sa...

Snygg header. Och jag håller med, Tyda.se är bäst. Blir att betala för ett år för min del med :P