lördag 7 mars 2009

10:56

Vad ska man göra när man upptäcker att man är hungrigare efter frukosten än före?
(Obs! Jag överanvänder "man", ty detta kan gälla för alla med samma problem, det är en global fråga, som inte bara gäller mig)

Jag har sett klart första säsongen av Heroes, helt okej serie faktiskt. Höjs ofantligt av Nakamura Hiro, då det finns brutalt många urtråkiga karaktärer med i serien. Och ibland undrar jag vad sjutton Tim Kring tänkte på. Det känns lite smått ogenomtänkt imellanåt. Men over-all är det en fin liten serie. Med usla specialeffekter, men det kan vi se förbi.

gästbok och besöksräknare

1 kommentar:

Melissa sa...

haha själv är jag galen i den serien :) Heroes är ett mycket bra tidsfördriv. :) läste kommentaren om fredagen den trettonde btw, scary! det är nog som du säger, ett sign :O