onsdag 25 mars 2009

Ingen rubrik

Jag vet inte om jag meddelat det här än, men jag har installerat en korktavla på rummet. Det tog inte lång tid innan den var besökt av massa rosa post-itlappar, precis som det ska vara.
Nytt för idag är att jag nu lärt mig Wonderwall (igen) och Good Riddance. Tänkte sno en mik från Alx någon dag, kanske imorgon, och spela in dem. Bara för att.
Imorgon ska jag skriva hade jag tänkt. Helst massor. Men vi vet ju hur mina planer brukar gå.

gästbok och besöksräknare

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, en sån hade jag när jag var liten! :D Fick precis en vision om hur snyggt det hade varit med små post it lappar i din blog-layout xD

GunBlade sa...

Tess: Ah! Det kan ju göras skitsnyggt, ska genast sätta någon att jobba på det! :D

issa sa...

ååååå de är bra juue:P