torsdag 18 juni 2009

En torsdag

Jag började lite smått på en ny historia i går. Allt tack vare en urtråkig föreläsning. Den kommer vara lite annorlunda skriven, men tror den kommer bli bra. Anders ska kanske göra några illustrationer till den också, och jag tror inte jag kommer släppa den till någon innan den är helt färdig, både text- och bildmässigt.

I morgon är det midsommar. Det har varit mycket prat om det där för min del, med massa olika folk, och jag hade fram tills i eftermiddags ingen som helst aning om vad jag skulle hitta på. Det var antingen rep med bandet (Men nej, det blev tredje inställda repet, det går bra det där.), grillning på saltholmen, hänga med familjen eller åka till Magnus med lite folk. Till slut blev det att åka ut till Magnus. Så i morgon blir det inhandling av lite alkohol, grillmaterial och sedan ut till angered för sillkonsumering och schnapps.

Inga kommentarer: