söndag 6 september 2009

Livet i Borås: Nu börjar det

Ja, nu börjar det på riktigt. Nu är lekveckorna slut och det är dags att börja ta tag i saker. Kollade upp lite kurslitteratur i dag som behövs till seminariet vi ska ha den 17e och jag fann att den ena boken hade gått ut hos förlagen. Inte bra. Den andra boken däremot fanns som pdf på google, vilket gjorde mig mycket lycklig.
Dagens spenderas alltså med att läsa om Källkritik för Internet. Visst låter det spännande? Fem sidor lästa, hundrafyrtiosju kvar.
Koffein, någon?

2 kommentarer:

Antonia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
A sa...

du hade skrivit din blogg på högskolans sida på facebook.
jag går också bibliotekarielinjen, men jag känner inte igen dig... (?)
hursomhelst. jag sitter också med de där uppgifterna. har utöver den där källkritiken också en orörd bok som ligger här och väntar. känns som att kaffe är en bra idé.