fredag 4 september 2009

All in your mind i nyversion

För första gången sedan jag flyttade plockade jag upp elgitarren. Jag har saknat den. Precis som vanligt efter långa uppehåll låter det nästan gudomligt vad man än spelar. Inte för att jag spelar något extra bra eller så, utan bara för att ljudet är så fantastiskt. Och varför är det så? För att jag har saknat det såklart.
Longing drives bad memories away.
Inte nog med att jag spelat igen, jag har också skrivit klart en ny låt, nämligen All in your mind. Dock skrotade jag hela den förra texten och skrev en helt ny som blev mycket bättre. Nu ska jag bara hitta ett namn till den också. Att hitta namn till mina låtar är en stor svaghet för mig, jag saknar nämligen den förmågan...

Smakprov från texten:
Erase it all
Simplicity
There's a reason why everything stays inside
Complexity

Inga kommentarer: