tisdag 26 januari 2010

Verktygslådan utökad

Och plötsligt var verktygslådan utökad. Två nya, fina anteckningsböcker (också de Moleskine, rosa sådana. Jättesmå. Men de var de enda som fanns kvar). Jag gillar dem. Och Post-its. Hurra. Skrivbordet börjar redan färgas gult.

Jag funderar på att starta en till blogg. En som bara ska ägnas åt vad som händer i mitt skrivande liv. En blogg som tar upp saker som utveckling av projekt, tankar om skrivande, författare och dylikt. Samt självklart texter jag skrivit. En ny blogg, och sedan låter jag den här - Soulred - ägnas åt det övriga livet. Vad tycker ni?

Nu ska det snart lunchas med 'Manuel, 'Tonia, Jockum och David. Sedan ska vi spela Noir. För övrigt anser jag att en Sittning Noir vore på sin plats också.

2 kommentarer:

Antonia sa...

Jag röstar helt klart för noir sittning! Det där med en till blogg låter väl najs. Do eeeet!

Mi sa...

bara om du lovar att uppdatera lite oftare! :O särskilt om du ska ha två bloggar.. :B