söndag 24 januari 2010

Karaktärer

Jag har många idéer för tillfället. För många idéer. Idéerna handlar för det mesta om karaktärer. Jag har några stycken. Karaktärer alltså. Jag vet bara inte hur de ska vara. Det är där jag har för många idéer.För varje karaktär har jag några förslag på hur denne kan vara, bete sig, se ut och så vidare, men jag vet inte vilka jag ska välja. Detta leder till att det står still. Jag vill inte börja skriva ner för mycket när jag inte är säker. Dang, jag behöver post-its... Eller en liten anteckningsbok. Kanske ett besök till Akademibokhandeln i morgon?

3 kommentarer:

Emma sa...

post-its e lite farligt... bättre med liten anteckningsbok. Det kör jag på!

GunBlade sa...

Post-its tänkte jag framför allt använda i min större anteckningsbok. Det är bra när det gäller tillfälliga anteckningar och lösa idéer. Samt alltid kul att fylla korktavlan med färgglada små lappar.

Unknown sa...

Det låter bra detta! Hellre för många idéer än för få.