torsdag 11 mars 2010

Skamlös reklam

Skamlös, oförädlad reklam.
Det är vad som behövs. Hur ska man annars synas?

K-skrivet, heter min nya blogg. Gå in där.
Den kommer inte på något sätt byta ut Soulred, utan komplettera den. Allt som har med skrivande kommer hädanefter hamna där. Ni kommer få träffa Häxan Fredrika igen. Ni kommer få träffa nykomlingar som Bert, läraren och... ja... Fler än så hade jag inte i lager. Inte än, i alla fall. Varje torsdag kommer en berättelse publiceras. Med start i april (förhoppningsvis) kommer jag också inleda en följetong på ungefär fyra delar. Men det är bara planer än.
Det kommer bli diskussioner, arga skriv- och språktips, förhoppningsvis gästbloggare, uppdateringar om mitt bokprojekt, tankar om andra författare, och så vidare, och så vidare. Jag kommer också tipsa om böcker ni borde läsa och varför. Kommer kanske ha polls (om jag listar ut hur det fungerar), samt små läsaruppgifter. Också prat om bibliotek kommer förmodligen hamna där (inte helt säker på det än, dock). Alla "dagboksinlägg" kommer vara skrivna i prosa med en stor dos lögn och påhitt i dem (och de kommer som torsdagsberättelser). Genrerna på historierna kommer variera, och jag kommer testa mig fram. Det kommer bli bra. Vill du vara med?

Inga kommentarer: