tisdag 13 oktober 2009

Istället för vad jag borde göra

Nu ska jag, istället för att plugga, titta på Låt den rätte komma in. Jag ska äta upp det sista av Antonias godis (i alla fall det jag gillar, resten lämnar jag åt gamarna).
Nu har värmen i rummet kommit igång. Elementen eldar på både här och i duschrummet i källaren. And I like it! Om jag kunde ta tag i att diska, köpa fler tallrikar, dammsuga, städa, plugga och vända rätt på dygnet vore allt helt underbart. Den turen har jag ju inte, dock. Men jag är nöjd ändå. Det har blivit dåligt med uppdateringar på bloggen det senaste, och jag är rädd att det kommer fortsätta vara så ett tag framåt. Jag har nämligen inget vettigt (eller mindre vettigt heller, för den delen) att skriva om. Men frukta inte! Fortsätt komma hit med jämna mellanrum, jag kan ju ändra mig och få en sådan där trevlig aktiv bloggperiod igen. Right?

2 kommentarer:

Antonia sa...

Mitt godis.....

Alex sa...

Gamar i lägenheten låter spännande! Hoppas att du inte lägger av med bloggandet, det här är ju min favvoblogg ju.

(Onödig parantes: Tänk om man skulle göra en betydelse för varje sån här ordverifiering man får, vad många fler ord man skulle kunna då)